czwartek, 31 grudnia 2015

Najlepsze buty na zimę !





Czas  zimy już od dawna zagościł w naszych miastach, ale dopiero teraz staje się ona mroźniejsza, a gdzie nie gdzie pada śnieg. To czas na zakup nowych butów zimowych, które będą praktyczne, wygodne oraz przede wszystkim ciepłe. W drugiej części postu zobaczycie zestawienia kilku ciekawych butów. Zapraszam do czytania. 







SZTYBLETY






Pierwsze zestawienie to buty sztyblety brązowe bez obcasów na płaskim podeście. Są ciepłe i bardzo wygodne. Plusem jest to iż są bardzo zgrabne na nodze. Cena ich to 129,99 zł i można je zakupić w sklepie H&M. 











JENNY FAIRY WS8030-2





Drugim zestawieniem są buty na bardzo wysokiej platformie, dla osób bardziej dojrzałych, ale niskich. Buty są ciepłe i bardzo wygodne. Wiem bo sama je miałam. Jednak te zestawienie nie jest dla wszystkich, specjalne buty dla tych co lubią zaszaleć ze stylem. Cena wynosi 139,99 zł i można je zakupić w sklepie CCC. 





LASOCKI



Buty te są według mnie najlepsze ze wszystkich. Mam je obecnie od roku i powiem wam, że gdy je wymyje po długim spacerze, wyglądają jak nowe. Zero rozklejonych części oraz nie przemakają. Ich cena wynosi ok, 200 zł. Na samej górze buta widnieje ocieplacz w kolorze czerwieni. Ja mam czarny kolor butów i również jest ocieplacz w tym kolorze. 





Zachęcam do zakupu tych butów. Do nich możecie założyć pół skarpety ocieplane, które dodatkowo ocieplają stopy i nogi. 


Mam nadzieję, że trochę pomogłam w wyborze butów. Zapraszam do kolejnych postów. Tym razem o fryzurach do szkoły. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz